|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Verratene Schulen: Wurzeln des Scheiterns in der innerstädtischen Bildung von Neckerman: Neu

Artikelzustand:
Neu
Preis:
US $42,91
Ca.CHF 38,28
Versand:
Kostenlos Standard Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 22. Jun und Do, 27. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:404115372843
Zuletzt aktualisiert am 08. Mai. 2024 03:46:51 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Schools Betrayed: Roots of Failure in Inner-City Education
Publication Date
2010-06-15
Pages
272
ISBN
9780226569611
Subject Area
Education, Social Science
Publication Name
Schools Betrayed : Roots of Failure in Inner-City Education
Item Length
9 in
Publisher
University of Chicago Press
Subject
Educational Policy & Reform / General, Urban, General, Ethnic Studies / African American Studies, Sociology / Urban
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1.1 in
Author
Kathryn M. Neckerman
Item Width
6 in
Item Weight
14.6 Oz
Number of Pages
272 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

The problems commonly associated with inner-city schools were not nearly as pervasive a century ago, when black children in most northern cities attended school alongside white children. In Schools Betrayed , her innovative history of race and urban education, Kathryn M. Neckerman tells the story of how and why these schools came to serve black children so much worse than their white counterparts. Focusing on Chicago public schools between 1900 and 1960, Neckerman compares the circumstances of blacks and white immigrants, groups that had similarly little wealth and status yet came to gain vastly different benefits from their education. Their divergent educational outcomes, she contends, stemmed from Chicago officials' decision to deal with rising African American migration by segregating schools and denying black students equal resources. And it deepened, she shows, because of techniques for managing academic failure that only reinforced inequality. Ultimately, these tactics eroded the legitimacy of the schools in Chicago's black community, leaving educators unable to help their most disadvantaged students. Schools Betrayed will be required reading for anyone who cares about urban education.

Product Identifiers

Publisher
University of Chicago Press
ISBN-10
0226569616
ISBN-13
9780226569611
eBay Product ID (ePID)
80092721

Product Key Features

Author
Kathryn M. Neckerman
Publication Name
Schools Betrayed : Roots of Failure in Inner-City Education
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Educational Policy & Reform / General, Urban, General, Ethnic Studies / African American Studies, Sociology / Urban
Publication Year
2010
Type
Textbook
Subject Area
Education, Social Science
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
1.1 in
Item Width
6 in
Item Weight
14.6 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lc5133
Table of Content
Preface Acknowledgments Introduction CHAPTER 1. Urban Decline CHAPTER 2. Labor Markets CHAPTER 3. Communities and Cultures CHAPTER 4. Racial Segregation and Inequality CHAPTER 5. Vocational Education CHAPTER 6. Remedial Education CHAPTER 7. Classroom Dynamics Conclusion Appendix A: Quantitative Evidence Appendix B: Historical Evidence concerning Language Styles and Schooling Notes Selected Bibliography Index
Copyright Date
2010
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
370.9773/11
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% positive Bewertungen
1.8 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (462'699)

p***p (151)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
thanks
r***h (2224)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
GREAT BOOK !!!!!!!!!!!!!!!!!
_***9 (327)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Item arrived exactly as described. Prompt shipping. A+