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Beginning C++ durch Spielprogrammi erung von Michael Dawson: gebraucht
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Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:404302515878
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Beginning C++ Through Game Programming
- Publication Date
- 2014-06-23
- Edition Number
- 4
- Pages
- 352
- ISBN
- 1305109910
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Course Technology
ISBN-10
1305109910
ISBN-13
9781305109919
eBay Product ID (ePID)
201632363
Product Key Features
Number of Pages
352 Pages
Publication Name
Beginning C++ Through Game Programming
Language
English
Publication Year
2014
Subject
Programming / Games, Programming Languages / C++, General
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
8.9 in
Item Weight
24.8 Oz
Item Length
1.1 in
Item Width
7.2 in
Additional Product Features
Edition Number
4
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2014-939190
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
794.8/1526
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Introduction.1. Types, Variables, and Standard I/O: Lost Fortune.2. Truth, Branching, and the Game Loop.3. For Loops, Strings, and Arrays: Word Jumble.4. The Standard Template Library: Hangman.5. Functions: Mad Lib.6. References: Tic-Tac-Toe.7. Pointers: Tic-Tac-Toe 2.0 .8. Classes: Critter Caretaker.9. Advanced Classes and Dynamic Memory.10. Inheritance and Polymorphism: Blackjack. Appendix A: Creating Your First C++ Program.Appendix B: Operator Precedence.Appendix C: Keywords.Appendix D: ASCII Chart.Appendix E: Escape Sequences.Index.
Synopsis
When it comes to game programming, C++ is the name of the game. If you aspire to move from game player to game creator, it all starts with learning the fundamentals of C++ and game-programming basics. With BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION, you will find an up-to-date and thorough introduction to everything you need to get startedwith no previous programming experience required. In the new fourth edition of this popular guide to learning C++, you will work with a complete program while learning each new concept and a game program at the end of each chapter. A final game project at the end of the book draws together everything youve learned. Written with the beginning programmer in mind, BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION is a great way to get started in game programming., When it comes to game programming, C++ is the name of the game. If you aspire to move from game player to game creator, it all starts with learning the fundamentals of C++ and game-programming basics. With BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION, you will find an up-to-date and thorough introduction to everything you need to get started--with no previous programming experience required. In the new fourth edition of this popular guide to learning C++, you will work with a complete program while learning each new concept and a game program at the end of each chapter. A final game project at the end of the book draws together everything you've learned. Written with the beginning programmer in mind, BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION is a great way to get started in game programming.
LC Classification Number
QA76.76.C672
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- l***6 (8)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufArrived right on time and book condition was exactly as described, maybe better. Definitely would buy again.
- 9***u (9)- Bewertung vom Käufer.Letztes JahrBestätigter KaufGood
- t***r (1579)- Bewertung vom Käufer.Letztes JahrBestätigter KaufGreat seller!
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- 2***8 (472)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExactly as described and good communication.
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