|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Beginning C++ durch Spielprogrammierung von Michael Dawson: gebraucht

AlibrisBooks
(460100)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $10,78
Ca.CHF 8,64
Artikelzustand:
Gut
Letzter Artikel9 verkauft
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Das interessiert die Leute. 3 haben das auf ihrer Beobachtungsliste.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 24. Jul und Di, 29. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:404302515878
Zuletzt aktualisiert am 17. Jul. 2025 01:17:43 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Book Title
Beginning C++ Through Game Programming
Publication Date
2014-06-23
Edition Number
4
Pages
352
ISBN
1305109910

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Course Technology
ISBN-10
1305109910
ISBN-13
9781305109919
eBay Product ID (ePID)
201632363

Product Key Features

Number of Pages
352 Pages
Publication Name
Beginning C++ Through Game Programming
Language
English
Publication Year
2014
Subject
Programming / Games, Programming Languages / C++, General
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Author
Michael Dawson
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
8.9 in
Item Weight
24.8 Oz
Item Length
1.1 in
Item Width
7.2 in

Additional Product Features

Edition Number
4
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2014-939190
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
794.8/1526
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Introduction.1. Types, Variables, and Standard I/O: Lost Fortune.2. Truth, Branching, and the Game Loop.3. For Loops, Strings, and Arrays: Word Jumble.4. The Standard Template Library: Hangman.5. Functions: Mad Lib.6. References: Tic-Tac-Toe.7. Pointers: Tic-Tac-Toe 2.0 .8. Classes: Critter Caretaker.9. Advanced Classes and Dynamic Memory.10. Inheritance and Polymorphism: Blackjack. Appendix A: Creating Your First C++ Program.Appendix B: Operator Precedence.Appendix C: Keywords.Appendix D: ASCII Chart.Appendix E: Escape Sequences.Index.
Synopsis
When it comes to game programming, C++ is the name of the game. If you aspire to move from game player to game creator, it all starts with learning the fundamentals of C++ and game-programming basics. With BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION, you will find an up-to-date and thorough introduction to everything you need to get startedwith no previous programming experience required. In the new fourth edition of this popular guide to learning C++, you will work with a complete program while learning each new concept and a game program at the end of each chapter. A final game project at the end of the book draws together everything youve learned. Written with the beginning programmer in mind, BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION is a great way to get started in game programming., When it comes to game programming, C++ is the name of the game. If you aspire to move from game player to game creator, it all starts with learning the fundamentals of C++ and game-programming basics. With BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION, you will find an up-to-date and thorough introduction to everything you need to get started--with no previous programming experience required. In the new fourth edition of this popular guide to learning C++, you will work with a complete program while learning each new concept and a game program at the end of each chapter. A final game project at the end of the book draws together everything you've learned. Written with the beginning programmer in mind, BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, FOURTH EDITION is a great way to get started in game programming.
LC Classification Number
QA76.76.C672

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

AlibrisBooks

98,6% positive Bewertungen1.9 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2008
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (511'982)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ
    • l***6 (8)- Bewertung vom Käufer.
      Letzter Monat
      Bestätigter Kauf
      Arrived right on time and book condition was exactly as described, maybe better. Definitely would buy again.
    • 9***u (9)- Bewertung vom Käufer.
      Letztes Jahr
      Bestätigter Kauf
      Good
    • t***r (1579)- Bewertung vom Käufer.
      Letztes Jahr
      Bestätigter Kauf
      Great seller!
    Alle Bewertungen ansehen