Fünf Praktiken für Gerechtigkeitsorientierte Schulführung von Sharon I Radd: gebraucht

AlibrisBooks
(480214)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $24,34
Ca.CHF 19,46
Artikelzustand:
Gut
Letzter Artikel1 verkauft
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Wurde auch von anderen Nutzern gekauft. Schon 1 verkauft.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 15. Okt und Mo, 20. Okt nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:404383040141
Zuletzt aktualisiert am 11. Okt. 2025 06:50:00 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Book Title
Five Practices for Equity-Focused School Leadership
Publication Date
2021-02-08
Pages
246
ISBN
9781416629757
Kategorie

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
1416629750
ISBN-13
9781416629757
eBay Product ID (ePID)
4050387631

Product Key Features

Number of Pages
277 Pages
Language
English
Publication Name
Five Practices for Equity-Focused School Leadership
Publication Year
2021
Subject
Multicultural Education, General
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Sharon I. Radd, Mark Anthony Gooden, George Theoharis, Gretchen Givens Generett
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
16 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2020-033261
Illustrated
Yes
Synopsis
Provides a comprehensive guide for school leaders who want to engage their school communities in transformative systemic change. The authors offer five practices to increase educational equity and eliminate marginalization based on race, disability, socioeconomics, language, gender and sexual identity, and religion., This timely and essential book provides a comprehensive guide for school leaders who desire to engage their school communities in transformative systemic change. Sharon I. Radd, Gretchen Givens Generett, Mark Anthony Gooden, and George Theoharis offer five practices to increase educational equity and eliminate marginalization based on race, disability, socioeconomics, language, gender and sexual identity, and religion. For each dimension of diversity, the authors provide background information for understanding the current realities in schools and beyond, and they suggest "disruptive practices" to replace the status quo in order to achieve full inclusion and educational excellence for every child. Assuming that leadership to create equity is a unique practice, the book offers * Clear explanations of foundational terms and concepts, such as equity, systemic inequity, paradigms and cognitive dissonance, and privilege; * Specific recommendations for how to build support and sustainability by engaging colleagues and other stakeholders in constructive dialogues with multiple perspectives; * Detailed descriptions of routines and roles for building effective equity-leadership teams; * Guidelines and tools for performing an equity audit, including environmental scans; * A change framework to skillfully transform your system; and * Reflection activities for self-discovery, understanding, and personal and professional growth. A call to action that is both passionate and practical, Five Practices for Equity-Focused School Leadership is an indispensable roadmap for educators undertaking the journey toward an education system that acknowledges and advances the worth and potential of all students.
LC Classification Number
LB2805.R24 2021

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

AlibrisBooks

98,9% positive Bewertungen2.0 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2008
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (533'913)

Alle Bewertungen ansehen