|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Extra-Meile: 500 Kundenservice-Tipps für den Erfolg: Werkzeuge zum Anziehen, Zufriedenstellen &

AlibrisBooks
(459960)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $19,05
Ca.CHF 15,26
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 22. Jul und Mo, 28. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
     Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:404864404778
Zuletzt aktualisiert am 05. Jul. 2025 09:22:44 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Publication Date
2015-05-05
Pages
338
ISBN
9781623155940

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Callisto Publishing LLC
ISBN-10
1623155940
ISBN-13
9781623155940
eBay Product ID (ePID)
209750063

Product Key Features

Book Title
Extra Mile : 500 Customer Service Tips for Success: Tools to Attract, Satisfy, and Retain Even the Most Difficult Customer
Number of Pages
338 Pages
Language
English
Topic
Customer Relations, Sales & Selling / General
Publication Year
2015
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Tycho Press
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
16 Oz
Item Length
8 in
Item Width
5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
658.812
Synopsis
Even the most successful companies need their customers happy and to keep coming back for more. Whether you're just starting your business and want to lock up great customer service procedures, or you're an established company looking to revamp your customer service to answer new market needs, Extra Mile is the resource for you., The Comprehensive Guide to Customer Service For The 21st Century Even the most successful companies need their customers happy and to keep coming back for more. Whether you re just starting your business and want to lock up great customer service procedures, or you re an established company looking to revamp your customer service to answer new market needs, Extra Mile is the resource for you. Unlike other books that are brimming with irrelevant and outdated information, Extra Mile offers: 500 essential tips, including: Real-Life Scenarios, Crisis Management, and Building Customer Loyalty Intel into the customer service secrets of business giants, such as American Express, Southwest Airlines, and Ritz-Carlton Hotels A section dedicated to providing excellent customer service online A list of 50 Things Never to Do, to help avoid conflict and negative reviews Get ahead of the pack by learning how great customer service equals customer retention. "
LC Classification Number
HF5415.5

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

AlibrisBooks

98,6% positive Bewertungen1.9 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2008
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (511'820)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ