Bild 1 von 1
Experiential Marketing: Wie man Kunden dazu bringt, zu fühlen, zu denken, zu handeln und...
Artikelzustand:
2 verfügbar
Versand:
Standort: Castle Donington, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 20. Jun und Di, 9. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahmen:
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Angaben zum Verkäufer
- 94,1% positive Bewertungen
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:404902743340
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Experiential Marketing : How to Get Customers to SENSE, FEEL, THI
- ISBN
- 9781451636369
- Publication Year
- 2011
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Experiential Marketing: How to Get Customers to Sense, Feel, Think, Act, R
- Item Height
- 229mm
- Publisher
- Simon & Schuster
- Item Width
- 152mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 371g
- Number of Pages
- 304 Pages
Über dieses Produkt
Product Information
Engaging, enlightening, provocative, and sensational are the words people use to describe compelling experiences and these words also describe this extraordinary book by Bernd Schmitt. Moving beyond traditional features-and-benefits marketing, Schmitt presents a revolutionary approach to marketing for the branding and information age. Schmitt shows how managers can create holistic experiences for their customers through brands that provide sensory, affective, and creative associations as well as lifestyle marketing and social identity campaigns. In this masterful handbook of tools and techniques, Schmitt presents a battery of business cases to show how cutting-edge companies use experience providers such as visual identity, communication, product presence, Web sites, and service to create different types of customer experiences. To illustrate the essential concepts and frameworks of experiential marketing, Schmitt provides: SENSE cases on Nokia mobile phones, Hennessy cognac, and Procter & Gamble's Tide Mountain Fresh detergent; FEEL cases on Hallmark, Campbell's Soup, and Haagen Dazs Cafes in Asia, Europe, and the United States; THINK cases on Apple Computer's revival, Genesis ElderCare, and Siemens; ACT cases on Gillette's Mach3, the Milk Mustache campaign, and Martha Stewart Living; RELATE cases on Harley-Davidson, Tommy Hilfiger, and Wonderbra. Using the New Beetle and Sony as examples, Schmitt discusses the strategic and implementation intricacies of creating holistic experiences for customers. In an intriguing final chapter, he presents turn-around techniques such as Objective: To Dream, Send in the Iconoclasts, and Quit the Bull, to show how traditional marketing firms can transform themselves into experience-oriented organizations. This book will forever change your perception of customers, marketing, and brands -- from Amtrak and Singapore Airlines to Herbal Essences products and Gwyneth Paltrow.
Product Identifiers
Publisher
Simon & Schuster
ISBN-13
9781451636369
eBay Product ID (ePID)
138551776
Product Key Features
Publication Name
Experiential Marketing: How to Get Customers to Sense, Feel, Think, Act, R
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
304 Pages
Dimensions
Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
371g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.:
- GB 307932304
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:404902743340
Verpackung und Versand
Artikelstandort:
Castle Donington, Vereinigtes Königreich
Versand nach:
Weltweit
Ausgeschlossen:
Afghanistan, Angola, Botsuana, Brasilien, Frankreich, Französisch-Guayana, Französisch-Polynesien, Guadeloupe, Jemen, Laos, Lesotho, Libyen, Martinique, Mauritius, Mazedonien, Nauru, Nigeria, Russische Föderation, Réunion, Saudi-Arabien, Seychellen, Somalia, Swasiland, Tadschikistan, Tschad, Turkmenistan, Türkei, Ukraine, Uruguay, Venezuela
Verpackung und Versand | Jeder zusätzliche Artikel | Nach | Service | Lieferung*Siehe Lieferhinweise |
---|---|---|---|---|
£15,99 (ca. CHF 18,63) | £15,99 (ca. CHF 18,63) | USA | Standardversand (Standard Int'l Postage) |
Bearbeitungszeit |
---|
Der Verkäufer verschickt den Artikel innerhalb von 10 Werktagen nach Zahlungseingang. |
Steuern |
---|
An der Kasse fallen ggf. Steuern an. Mehr erfahrenMehr erfahren zu Steuern auf eBay-Käufe. |
Mehrwertsteuer für diesen Artikel #404902743340
Mehrwertsteuer für diesen Artikel #404902743340
Der Verkäufer berechnet Mehrwertsteuer für Artikel, die in die folgenden Bundesstaaten verschickt werden:
Bundesstaat | Steuersatz für Sales Tax |
---|
Rücknahmebedingungen
Frist für Kontaktaufnahme mit dem Verkäufer nach Erhalt Artikels: | Rücksendung |
---|---|
30 Tage | Käufer zahlt Rückversand |
Der Käufer trägt die Rücksendekosten.
Rücknahmebedingungen im Detail |
---|
Rücknahme akzeptiert |
Zahlungsdaten
Zahlungsmethoden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Noch mehr entdecken:
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung,
- Bücher über Marketing Sachbuch,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Marketing,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Marketing,
- Englische Bücher über Marketing Sachbuch,
- Bücher über Marketing Sachbuch Ab 2010,
- Bücher über Wirtschaft & Industrie Sachbuch Marketing,
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung im Taschenbuch-Format,
- Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Marketing Bücher,
- Gebundene-Ausgabe-Wirtschaft - & -Industrie-Sachbuch Marketing Bücher