Quantitative Marketing And Marketing Management von Wolfgang Fritz Adamantios Diamantopoulos Lutz Hildebrandt (2012, Gebundene Ausgabe)

Bucheria (14156)
100% positive Bewertungen
Preis:
EUR 45,56
(inkl. MwSt.)
Ca.CHF 42,76
+ 5,75 Versand
Lieferung ca. Mi, 27. Aug - Fr, 29. Aug
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Artikelzustand:
Gut

Über dieses Produkt

Produktinformation

Quantitative marketing has been gaining importance during the last decade. This is indicated by the growing number of model- and method-oriented studies published in leading journals as well as by the many successful applications of quantitative approaches in pricing, advertising, new product planning, and market segmentation decisions. In addition, market research has clearly benefitted from applying advanced quantitative models and methods in practice. Some 60 researchers - among them worldwide leading scholars - offer a broad overview of quantitative approaches in marketing. They not only highlight diverse mathematical and methodological perspectives, but also demonstrate the relevance and practical consequences of applying quantitative approaches to marketing problems.

Produktkennzeichnungen

HerausgeberAdamantios Diamantopoulos, Wolfgang FRITZ!, Lutz Hildebrandt
ISBN-103834930601
ISBN-139783834930606
eBay Product ID (ePID)164812349

Produkt Hauptmerkmale

VerlagBetriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, Gabler Verlag
Erscheinungsjahr2012
Anzahl der Seiten632 Seiten
SpracheEnglisch
PublikationsnameQuantitative Marketing And Marketing Management
AutorWolfgang Fritz, Adamantios Diamantopoulos, Lutz Hildebrandt
FormatGebundene Ausgabe

Zusätzliche Produkteigenschaften

HörbuchNo
InhaltsbeschreibungHc Runder Rücken Kaschiert
Item Height3cm
Item Length24cm
Item Width17cm
Item Weight1kg

Alle Angebote für dieses Produkt

Sofort-Kaufen
Gebraucht

Sicherheitsinformationen

Noch keine Bewertungen oder Rezensionen