Suppliers just wasting customers time by posting product which is not available in their store
Antwort von takelist- Verkäufer takelist hat auf Bewertung reagiert.- Verkäufer takelist hat auf Bewertung reagiert.
Dear Customer,
We sincerely apologize for this inconvenience. Due to inventory damage, we couldn't fulfill your order.
To make it right, we'd like to offer you a discount coupon for your next purchase. Please contact us at [email/phone] to claim it.
We're improving our stock management to prevent this.
Best egards
1***m (1534)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thanks
8***1 (188)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great communication! Flexible and easy to deal with! Lightning-quick delivery! Amazing E-Bay seller! A+++++
1***7 (2299)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
ª"˜¨¨¯¯¨¨˜"ª¤(¯`*•.¸(¯`*•.¸ SUPER E-BAYER ¸.•*´¯)¸.•*´¯)¤ª"˜¨¨¯¯¨¨˜"ª THANKS